قوتو خشخاشی, قوتو خشخاشی لقمه ای

تولید کنندگان قوتو خشخاشی لقمه ای

تولید کنندگان قوتو خشخاشی لقمه‌ای این محصول را با استفاده از بهترین و تازه ترین مواد اولیه و به شیوه ای کاملا بهداشتی تولید نموده و در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف راهی بازار فروش می کنند که به علت طعم و مزه عالی و خواص درمانی فراوان دارای متقاضیان زیادی می باشد و فروش بالایی را در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص داده است و بسیاری از مشتریان این محصول را به صورت کلی تهیه می کنند.

تولید کنندگان قوتو خشخاشی لقمه ای

مزایای منحصر به فرد قوتو خشخاشی

مزایای منحصر به فرد قوتو خشخاشی مزایای منحصر به فرد قوتو خشخاشی شامل چه مواردی می باشد؟ 

  • دارای طعم و مزه بسیار مطلوبی است.
  • ارزش غذایی بالایی داشته و سرشار از انواع املاح مغذی و ویتامین های مفید همچنین فیبر می باشد.
  • بسته بندی استاندارد و شکیلی داشته که محکم بوده و مانع از نفوذ رطوبت و گرد و غبار به داخل آن می شود.
  • این محصول از آسیاب کردن انواع دانه های مغذی و خشخاش و شکر حاصل می شود که بسیار مقوی است.
  • برای رفع بی خوابی و خستگی سودمند است.
  • قوتو خشخاشی دارای خاصیت آرامش بخشی است و برای تقویت اعصاب مفید است.
  • مصرف این محصول باعث تقویت سیستم ایمنی همچنین تقویت دستگاه گوارش می شود.

قوتو خشخاشی یکی از بهترین سوغات های استان کرمان محسوب می شود که به علت ترکیبات مغذی و خوش طعم بودن دارای طرفداران زیادی است. این محصول باید در یخچال نگهداری شود و نحوه مصرف قوتو به این صورت است که چند قاشق از آن را در آب جوش و یا شیر گرم حل نموده و میل نمایید. قیمت قوتو با توجه به کیفیت و روش تولید آن، نحوه خرید و فروش، برند و شرکت تولید کننده و … متفاوت است.

توزیع مستقیم قوتو خشخاشی لقمه ای

توزیع مستقیم قوتو خشخاشی لقمه ای توزیع قوتو خشخاشی لقمه‌ای به روش های مختلف و با بهترین کیفیت توسط مراکز معتبر فروش در سطح کشور انجام می شود. همان طور که می دانید در خربد و فروش مستقیم و بدون واسطه به علت دخالت نداشتن واسطه ها قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند. یکی از بزرگترین مراکز فروش و توزیع انواع قوتو لقمه ای با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب همین سایت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.

این روزها شرکت های تولید کننده متعددی در زمینه تولید انواع قوتو به روش سنتی و یا صنعتی مشغول فعالیت می باشند و این محصول را با استفاده از متریال مرغوب تولید و به مشتریان ارائه می کنند و با توجه به خواص درمانی فراوانی استقبال خوبی از خرید این محصول صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *