پودر قوتو

فروش مستقیم پودر قوتو ۲۵۰ گرمی

پودر قوتو که برای درست کردن شیرینی قاووت استفاده می شود، از خواص درمانی بسیار بالایی برخوردار می باشد. پودر قوتو ۲۵۰ گرمی به دلیل بسته بندی مناسبی که دارد، با استقبال خرید بسیار بالایی مواجه شده است و به همین دلیل فروش مستقیم آن امری رایج می‌باشد. با فروش مستقیم دست دلال از میان حذف شده است و افراد مستقیماً با تولیدکننده معامله خود را انجام می دهند.

فروش مستقیم پودر قوتو 250 گرمی

آشنایی با انواع پودر قوتو سالم

آشنایی با انواع پودر قوتو سالم پودر قوتو سالم که از شیرینی های خوشمزه استان کرمان است، در انواع مختلفی تولید می شود. معمولاً معروف ترین آن ها مشکل از نخود، نارگیل و شکر هستند. اما در نمونه ای از قاووت، به جای نخود از پسته استفاده می شود که در نتیجه قیمت آن گران تر خواهد شد.

در بهترین و خوشمزه ترین نوع قاووت از قهوه استفاده شده است و علاوه بر قهوه متشکل از شکر، تخم خرفه، جو، خشخاش، بذر کتان، سیاه دانه و… می باشد که هر یک از آن ها باعث افزایش خواص قاووت خواهند شد.

 اما در نوع دیگری از قاووت از دارچین، گندم، تخم خربزه، زنجبیل، مغز پسته، نخودچی و میخک درختی استفاده شده است.

قاووت به دلیل برخورداری از ادویه جات بسیار، سرشار از مواد مقوی است. به عنوان مثال قاووتی که در آن از تخم خرفه استفاده شده است، دارای طبیعتی سرد بوده و ضد کرم کدو برای دستگاه گوارش است. همچنین قاووت متشکل از تخم گشنیز از طبیعت سردی برخوردار است و در هضم غذا بسیار موثر است، بنابراین می تواند برای افرادی که با مشکلات اضافه وزن مواجه اند بهترین گزینه برای مصرف باشد. همچنین ضد تشنج می باشد. قاووت متشکل از بذر کتان به عنوان رفع کننده یبوست استفاده می شود.

همچنین از قوتویی که از بذر کاهو در آن استفاده شده است، برای رفع درد و التیام زخم ها و رفع ناراحتی های کبد استفاده می شود. هل موجود در قاووت دارای طبیعت گرم و خشکی است و می‌تواند دارویی برای تقویت معده باشد. همچنین در رفع تهوع و نفخ بسیار موثر است. سیاه دانه موجود در قاووت طبیعت گرمی دارد و دفع کننده سموم می باشد.

توزیع کننده پودر قوتو ۲۵۰ گرمی

توزیع کننده پودر قوتو 250 گرمی به دلیل استقبال بسیار زیادی که از این محصول می شود، توزیع پودر قوتو بسیار بالا بوده و افراد می‌ توانند در هر نقطه از کشور، بدون دغدغه قاووت مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشند.

توزیع کننده پودر قوتو ۲۵۰ گرمی، تمام تلاش خود را انجام می دهد تا در هر نقطه از کشور به ارائه بهترین نمونه از این محصول بپردازد و خریدار بدون وجود واسطه مستقیم از توزیع کننده محصولات خود را خرید می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *