قاووت نارگیلی

توزیع مستقیم قاووت نارگیلی زعفرانی

از خوشمزه ترین انواع تنقلات می توان به قاووت اشاره داشت. قاووت سوغات سیرجان، شهر‌بابک، بم، کرمان، رفسنجان و… می باشد که در طعم های متنوعی مثل قاووت نارگیلی به بازار ارائه می شود.

شما می‌ توانید برای اینکه قاووت را به صورت مستقیم خریداری نمایید، به مراکز توزیع مستقیم آن واقع در این مناطق مراجعه کنید و قاووت را با قیمت اقتصادی تری دریافت نمایید.

توزیع مستقیم قاووت نارگیلی زعفرانی

مشخصات قاووت نارگیلی درجه یک

مشخصات قاووت نارگیلی درجه یک قاووت نارگیلی نوعی شیرینی است که از پودر خوراکی بسیار مقوی و مغذی تولید شده است. این محصول منبعی سرشار از اسیدهای چرب غیر اشباع و ترکیبات آنتی‌اکسیدانی است که به همین دلیل طرفداران آن دو چندان شده است. در لهجه کرمانی به آن قوتو گفته می‌شود.

قاووت از انواع گیاهان طبیعی تولید شده است و در فرایند تولید آن از هیچگونه مواد افزودنی و صنعتی استفاده نشده است.

شکر، نخودچی، هل سبز و مغز بادام در آن ها به صورت آسیاب شده استفاده شده. این نمونه از قاووت طعم نارگیلی دارد که خود میوه نارگیل منبع خوبی از کلسیم، مس، منیزیم، منگنز، فولات، تیامین، روی، نیاسین و پیروکسیدین است. در کل قاووت سرشار از پتاسیم می‌باشد و استفاده از آن برای بدن بسیار توصیه می شود.

در طب سنتی برای قاووت خواص بسیار زیادی را قائل شده‌ اند که از آن‌ ها می توانیم به خون سازی، رفع بی حالی و کسالت، تقویت سیستم گوارش، رفع یبوست، رفع بوی بد دهان و تقویت اعصاب و مغز اشاره داشته باشیم.

همچنین قاووت در تسکین دردهای مفاصل نقش موثری دارد و می‌ تواند قولنج را رفع کند. برای رفع پوکی استخوان و کمر درد بسیار موثر است. بنابراین مصرف آن برای خانم ها در طول دوره بارداری و قبل و بعد از آن توصیه می شود. می تواند نیروی بدن انسان را زیاد کند، بنابراین به افراد جوان و نوجوان و ورزشکار توصیه می‌شود. آرامش‌بخش خوبی است و برای سالمندان می تواند خواب راحتی را به ارمغان آورد.

معمولا قاووت نارگیلی در بسته های متنوعی تولید می شود که از پرطرفدار ترین آن ها قاووت در بسته بندی ۴۰۰ گرمی است.

در انواع پر طرفدار آن از هیچ گونه مواد افزودنی و نگهدارنده ای استفاده نشده است و سرشار از فیبر غذایی است.

سفارش عمده قاووت نارگیلی زعفرانی

سفارش عمده قاووت نارگیلی زعفرانی امروز سفارش قاووت نارگیلی زعفرانی بسیار زیاد بوده، چرا که از خوشمزه ترین انواع قاووت می‌ باشد. همچنین این نمونه از قاووت از خواص بسیار زیادی برخوردار است، چرا که علاوه بر مزایای قاووت، شما از مزایای نارگیل و زعفران هم برخوردار خواهید شد. سفارش عمده قاووت هم پذیرفته می شود و افراد در این صورت می‌ تواند در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تری دست یابند و دست واسطه را از معامله حذف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *